lördag 18 juni 2011

Cirkulation

Konstigt att vissa saker kan cirkulera utan grund i evigheter... Suttit och diskuterar och stört oss på detta i evigheter ikväll. Vi alla vill få fram samma sak men "grälar" ändå om det fram och tillbaka. Så för en gångs skull...

Lev ditt eget liv för du ska dö din egen död! Det är bara du själv som vet sanningen så skit i vad andra tycker!

Synd bara att folk pratar så mycket strunt som de inte vet något om, tacka vet jag mitt gäng mina vänner där vi gärna pratar skvaller fast med en nypa salt. Vi lyssnar gärna på det men ser det inte som en sanning utan som just skvaller... Sanning blir det först när du själv är med i det, aktivt deltagit och har riktiga/ärliga bevis för att det inträffat.

Jag som person litar på alla människor fram tills de sviker mig och då stryker jag gärna dig/er från min bekantskapslista=)

Nog tråkigheter... Tack för en fantastisk kväll och på återseende!

/Karin
* trött på skitsnack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar