tisdag 20 november 2012

Surtant igen

Men nu kommer ännu ett surtantsinlägg... Kanske ska döpa om min blogg


Har följt Gina Dirawi på istagram då hon är en rolig och sprudlande personlighet men nu är jag bara äcklad. Idag då jag öppnade min instagram så blev jag mött av en bild på döda barn, inte okej! Vem fan lägger ut sånt?! Jag tycker absolut inte om krig och tycker att det är hemskt för de som växer upp och lever mitt i det, men jag vill inte se det. Jag blundar inte för kriget genom att ta motstånd mot bilderna men jag ser inte hur det hjälper heller... Äcklad är vad jag blev, inte av bilden utan av Gina Dirawi som så respektlöst har lagt upp bilden. Lider med dessa stackars familjer som har bilder på sina skadade/avlidna barn cirkulerande på nätet...

/Karin
* Fy skäms!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar