fredag 13 april 2012

Woho

Klappar mig själv på axeln efter en mycket effektiv dag...

Mötte upp Lina, Elis och mamma på bibliotek och lånade mer böcker. Fick vänta lite på dem så jag fastnade i Värmlandshyllan


Sen så åkte jag hem å lunchade innan det bar tillbaka till Kajshea och ännu mer lek. Såg årets första vitsippa


Eftermiddagen började med att pappa tjatade på mig tills jag äntligen började tvätta bilen, sen bytte vi däck och städade den invändigt. Bytte även bakljuset som varit trasigt i några månader=)


Nu är den till salu, så vet ni någon som e intresserad är det bara å höra av sig. Ska inom kort lägga ut den på blocket

Allt tog längre tid än vad det var tänkt men likförbannat stod jag i gymmet strax innan klockan 9=)


/Karin
* Nöjd med dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar