onsdag 7 mars 2012

Träningsfri

Tog en paus från träningen idag. Var bjuden upp till Robert på middag så jag åkte upp dit direkt från jobbet



Blev bjuden på köttgryta, finns inge godare än riktigt mört kött=)

Sen blev det en tur till Apoteket för att köpa en ny tandborste då jag lyckats tappa bort min någonstans mellan klockan 22.10 igår och 06.15 idag... Minnet är bra men kort. Tandborsten har varit bristfällig länge och såg detta som ett tecken att investera i en ny

Sen tog jag mig i kragen och umgicks lite med mormor och morfar. Mysigt att sitta där i soffan och kolla på rapport och diskutera om allt mellan himmel och jord=)

Nu har jag gråtit mig igenom Greys, fy fan vilket bra program! Glad att det äntligen har börjat igen

/Karin
* nöjd med dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar