torsdag 15 mars 2012

Hopplöst

Dagen började med en seg sovmorgon, varför kan man aldrig sova när man får?! Hopplöst!

Sen så jobbade jag sent idag vilket jag inte alls var på humör för! Hopplöst!

Sen så gick frysen sönder så att jag var tvungen att jaga liv i hyresvärden. All mat är förstörd. Hopplöst!

Hade även lovat att hämta Vanja i Kil klockan 10. Varför lovar jag alltid bort mig när jag egentligen inte orkar? Hopplöst!

Men! ....

När jag kom hem från jobbet fann jag denna lapp



Sen efter en timmes sjungande i bilen så hade jag och Vanja det riktigt roligt i bilen med massa skvaller och jag fick en present


Inser nu i efterhand att jag haft en toppendag, var bara jag som var lite negativt inställd=)

/Karin
* tur att jag tycker om att vända saker till det positiva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar