torsdag 26 januari 2012

Tidslinjen

Har med stor skepsis ändrat till facebooks tidslinje, känns krångligt och ser många som klagar men det är väl som vanligt med alla förändringar. Skräck för det nya, men varför bry sig. Så länge som jag kan se mitt dagliga skvaller så skiter jag faktiskt i hur det ser ut, vill bara att det ska fungera.

Satt vid datorn och letade efter någon omslagsbild och har knappt några roliga bilder men fann en fin från min, mormor och morfars tur till Lekvattnet i sommar. Insåg nu när jag såg dem att det var nog vår sista tur dit tillsammans, lite ledsamt men desto större anledning att ta åt sig den kritiken jag fick då jag var där idag. Mormor var allt lite sur på mig för att jag inte kommer dit oftare... får nog se till att boka en lucka varje vecka och åka dit... när jag nu ska finna den luckan?! Kanske det som är mitt nya veckouppdrag =)



I övrigt så är livet sisodär för jag känner att min stubin är avsevärt kortare än vad den normalt är så snart brakar helvetet lös och jag vet inte riktigt vem som kommer råka ut för den, har en person i tankarna men misstänker att någon helt oskyldig kommer få ta smällen. Har iallafall beklagat mig idag så stubinen håller över kvällen men smällen är nära...

/Karin
* 26:e dagen som "arbetslös"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar