torsdag 8 december 2011

Lat

Kom hem från jobbet... Skulle diska och gå till systemet. Det var mina enda uppgifter under kvällen, men vad gör jag?! Jo jag lägger mig på soffan i "några minuter"... 1,5 h senare får jag erbjudandet om att ta ett glas vin så jag gick till systemet(en uppgift avklarad) och sen vidare till Teza. Där blev jag och Hilda liggande på soffan eftersom Teza skulle massera Herr Persson



(Hilda var ungefär lika road som jag i mörkret)

När hon var klar med massagen så låg vi i varsitt hörn på soffan å stirrade på dumburken. Summasumarum blev att jag fick stå och diska klockan 9 på kvällen och dragits hela dagen med en hemsk skuldkänsla över att jag inte gjort det tidigare

"Gör det roliga först så blir det tråkiga mindre tråkigt"

/Karin
* att jag aldrig lär mig att göra saker i tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar