fredag 8 juli 2011

Skräck!

Panikupplevelse jag fick förut! Berättar om det senare...

Först så får jag berätta om vilken hemsk otur jag hade på Bingon, hämtade upp Sandra och varken hon eller jag kom hem något rikare. Tutade runtomkring men vi var inte ens spännande nära



SkitBingo!

Sen skrev jag på Facebook att jag skulle ut på en midnattsjogg.... Varför i helvete kunde ingen varnat mig?! Är totalt livrädd för grävlingar. Min tur börjar lugnt nedför och plant i efter en gångbana i ungefär 1km och sen går den rätt upp i skogen med den brantaste backen först. Går alltid där annars men nu så när jag vek in mot skogen så såg första bästa sten ut som en grävling och jag flög upp för backen i ren panik. Aldrig spurtat så fort, var totalt livrädd. Måste haft en puls på 200! Såg nu på min mätare att jag vanligtvis snittar 7-8min/km men i den backen så hade jag en snittid på 6min/km... Säger något om hur rädd jag var... Första och sista gången jag gjorde detta iallafall

Nu blir det sängen och så ska/måste jag upp vid senast 9

/Karin
* fortfarande livrädd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar