söndag 31 juli 2011

Bara en pizza

Låååång dag!

Drog ner till Teza runt 12 och skulle möta upp Sandra på La Strada för att äta lunch. Satt där i en timme och pratade om gårdagen. Sen gick jag och Teza vidare för att hitta ett par solglasögon till mig, de som fanns på Konsum fick duga. Sen satte vi oss i Tingshusparken och tvingade Örjan att komma med en filt och hålla oss sällskap. För vi ville inte vara där eller gå hem. Vi ville inte vara ute men inte gå in så vi satt där och blev nedbajsade och spelade "värt eller ovärt". Efter 3h gav vi upp och jag och Teza gick hem till henne för att spela kort. Sen kom Marie på den briljanta idéen att vi skulle grilla. Så det gjorde vi. Pausar berättandet lite med en bild från middagen...



Sen spelade vi mer kort. Tog en liten promenad och spelade ännu mer kort. Sen fick jag åka iväg till sjukhuset med lite kläder åt Magnus. Sen tillbaka till Teza och Marie...

Men nu är jag äntligen hemma 14h senare. Snacka om en händelserik dag. Tyvärr inte bara glada nyheter dock så ta hand om dina kära, du vet aldrig när de rycks ifrån dig....

/Karin
* En av semesterns längsta dagar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar