söndag 10 april 2011

GåGåGå

Känns inte som jag gjort något annat denna helgen. Igår så blev det frukost på wiener med Magnus och Robert innan det bar av en snabbsväng till Karlstad. En tur till Systemet, Subways och Biltema. Mer fanns inte tid till innan det bar av hem igen och dags för promenad. Tog oss en tur ner till gamla industritjänst där Magnus tvättade bilen och vi fick snällt vänta i snöhögen eftersom vi skulle följas åt på hemvägen

Njuter av den sista snön som är kvar

Sen blev jag bjuden på middag och en film hann vi med innan ögonen föll ihop. Idag vaknade jag pigg och allert så jag drog iväg på en kort promenad direkt på 35min och sen slängde jag i mig en risifrutti och drog iväg igen. Tog en omväg bort till syrran så det tog ungefär 1h dit. En snabb kaffekopp och sen 1h promenad hemåt. Blev dusch och mat på Meba sen dess kan jag säga att det inte hänt så mycket mer... är helt slut efter denna dagen. Inte varje söndag som man promenerar 1½mil. Men lik förbaskat så vann Teza med 200minuters mer träning denna veckan. Får byta taktik inför denna veckan tror jag...

Nu ropar Mr Chips och Herr Risbräck efter mig så det är väl bäst att få tyst på dem

/Karin
* Vill inte tänka på hur ont jag kommer ha i benen imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar