fredag 29 april 2011

Blommor

Idag har jag varit på skolan och arbetat, skönt med lite variation och spännande att se vad de gör. Fick även en bukett blommor som tack av ett barn. Riktigt fina! Sen kanske det inte var så bra att dra upp dem från rabatten men det skiter jag i eftersom de var till mig=)



Glömde självklart kvar dem på jobbet men tog kort på dem innan iallafall.

Nu har jag suttit i Lysvik ett bra tag och druckit kaffe med Elin och precis åkt upp till Robert för ännu mer kaffe. Undrar om jag får mig nå sömn inatt, haha!

Vet inte vad planerna är för denna helg men ska försöka testa mina nya joggingskor idag eller imorgon. Se om det går bättre att springa/hasa sig fram med dem.

/Karin
* älskar solen, älskar livet och älskar mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar