söndag 30 juni 2013

Grillfest

Idag var det äntligen dags för årets grillfest igen. Detta år var vi över 20st och vi lyckades pricka in lekandet mellan regnskurarna. Men jag vågade inte vara så säker innan så jag tog på mig mina gummistövlar


Jag och Carro är självutnämnda lekledare så i år tävlades det om:

- Bästa jucken
- Skjuta satsen
- Flest ställningar under akten
- Bästa nypet
- Sämsta suget
- Lättast på foten
- Bästa betäckaren


Grabbarna står redo att jucka


Här springer de för glatta livet för att bli lättast på foten


Bästa nypet


Bästa betäckaren


Priset var en korg fylld med kärleksfulla saker: Meloner, gurka, kondomer, intimtvätt, chokladsås, glidmedel, levandeljus, mm


Sen blev det bugg i baren och en mycket sen afton


/Karin
* Riktigt roligt med dessa återkommande festerna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar