torsdag 30 maj 2013

Inte tid

Här går det i ett så jag har inte riktigt haft tid till att blogga. Men nu tar jag mig två sekunder i soffan och passar på...


Igår besiktade jag lägenheten så den är ur världen=) Sen kom Teza hit med gofika och en bukett blommor. Så nice på köksbordet!


Pappa kom även hit med gräsklipparen så att jag skulle kunna få klippa. Men pappa ansåg att han var tvungen å röra på sig så han tog det... 28år å har aldrig behövt eller fått klippa gräset. Bortskämd?! Ja det är jag men det måste ändras på. Men när pappa var så snäll så passade jag på att rensa lite ogräs och skrämmas ihjäl av grodorna i hallonhäcken.


Knappt så han syns men jäklar så rädd jag blev=) Nu ska det målas och planeras inför helgen, tror att jag ska lyxa till det med ett glas vin sen=)

/Karin
* Det händer grejer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar