fredag 15 februari 2013

Halens?!

Fortsättning på Halens diskussionen


Tycker att kortet säger allt, 50minuter innan de ens svarade?!

Undrar om personalen själva lyssnat på sin egen väntekö jingel för den gör en lätt irriterad och störd. När en personal väl svarade så sa hon "Hej Karin!". Jag svarade då att jag hade faktura frågor, då behövde hon mitt personnummer för att ta reda på det... Känns som att hon redan hade min fil uppe och visste att jag var en ordentligt besvärlig och irriterad kund, börjar fundera lite på om man är svartlistad hos dem??? Hade blivit lovad 200spänn tillbaka för strulet sist men nu fick jag först en faktura på att jag ska betala 400kr till och då jag pratade med henne så sa hon att den fakturan var fel. Jag hade 120kr plus på halens kontot. Men Ååå nej ska ingenting bli rätt?! Jag sa att jag ska ha 200kr tillbaka och absolut inget på nått halenskonto, rakt i handen då jag aldrig mer tänker handla där. Jag fick en gryta istället för en cd-spelare och det skulle jag betala 80spänn för att vara snäll och skicka tillbaka?!

Hur inkompetenta och ointresserade av nöjda kunder är de på Halens?

/Karin
* Jävligt arg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar