tisdag 4 september 2012

Uppdrag 10

"27 dresses! Prova alla klänningar som du har och ta bilder på dem, visa upp ett utval och glöm inte att räkna dem"

Drog ut alla klänningar som jag har och la dem på sängen... 30st närmare bestämt, varav 8 var helsvarta?!

Här kommer ett utval på några, fick ta bilderna själv så kvalitén är inte den bästa och jag såg allmänt sur ut på de flesta... Men det får duga!


En av mina favoriter!


En av många strandklänningar


Hur tänkte jag när jag köpte denna julklänning?!





Två klänningar av liknande modell som sitter oerhört skönt men har aningens för mycket mönster


Här kommer min roligaste klänning som jag längtar efter att få ha igen





Kul och nyttigt uppdrag då jag kunde rensa undan lite klänningar

/Karin
* glad över utrymmet i garderoben

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar