måndag 2 juli 2012

Höljes 2012

Ja nu ska jag försöka summera denna underbara helg. Började som sagt i torsdags då jag åkte upp vid lunchtid och hällde i mig både champagne och sprit. Jag gick och la mig i ett tält och vaknade i en husbil?! Sen så kände grannarna igen mig som "damen på madrassen"?! Inte lätt att få liv i en sömnig fröken Persson












Fredagen gick trögt i början, frukosten ville inte riktigt ner... Tur att det fanns bailys att hälla i kaffet








Så efter en timme så var jag i full gång igen. Då jag ser på bilderna så blev det aningens mycket dricka de två första dagarna








Buggade några låtar till Top Cats och även Pistonheads










Trots regnet så blev det en hel del tittande på bilarna med även om det mest härjades=)



Tur att jag har semester nu så jag kan återhämta mig, krävs några vilodagar
/Karin
* längtar redan till nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar