tisdag 7 februari 2012

Tvätt

Bokade tid i tvättstugan när jag kom hem och körde igång två maskiner






Är fortfarande inte klar så det blir många vändor fram å tebax med musik i öronen. Kelly Clarksons Stronger går hårt nu men ibland så kommer det någon såsballad. Å idag är en sån funderardag...

Where The hell is Mr Perfekt?! Finns det bara äckel, pundare å mesproppar kvar??? Vart är min Chris Medina man? Jag säger inte att det inte finns fina grabbar kvar med det pirrar liksom inte till och när det väl gör det så känner inte de likadant eller så är de helt enkelt för fega för å höra av sig... Hatar denna jävla djungel!

Så nu har jag fått vräka ur mig lite, nu kan jag återgå till mitt själviska liv som jag faktiskt trivs bra med=)

/Karin
* innerst inne är jag faktiskt väldigt lycklig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar