tisdag 2 augusti 2011

14år och...

... oskyldig



Jovisst det kan man tro men jag skäms nu när jag suttit och läst mina sparade dagböcker och brev. Herregud vilken bitch jag varit! Tyvärr så är mycket av det jag skrivit så hemskt så att jag inte ens kan visa det här men de närmaste har fått höra utvalda texter. Här håller jag mig till det barntillåtna

"6/5-99
Jag ska vara smal tills jag är lyckligt gift, har 2barn, 10miljarder och en stor lyxvilla i Hollywood"

Hmm kommer nog aldrig hända då jag idag tydligen inte e nått å hänga i julgranen ens...

Men kommentaren om min blivande klädstil måste ändå vara den bästa

"26/1-99
Idag har jag bestämt mig för att börja ett nytt liv, ett raggarliv.
Inga mer stora byxor bara taighta byxor som skär in i röven"

Haha, lite ledsen över att jag slutat skriva dagbok. Fast kanske bra med då jag knappt kom ihåg hälften av allt som stod i dem. Tur att hjärnan sållar ut pinsamheter=)

/Karin
* skrattar, minns och arkiverar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar